Welkom op mijn reisblog!

2 november 2015

1. Reislogger:
    2 november 2015
    Welkom bij Reislogger! We wensen je veel plezier op reis!
  2. Moeder:
    7 november 2015
    Hey, lieve meid! Ik wens je een mooie belevenis toe. En ik kijk uit naar dingen die je leuk vindt om ons te vertellen. Ik heb mee genoten van de plannen die je maakte en de stappen die je moest zetten om tot vertrek te komen. Heel knap hoe je alles zo hebt uitgezocht en ik ben heel trots op jou! Het ga je goed daar en zoals ik altijd tegen je zeg: Laterrr!
    Moeder
  3. Tante Els:
    9 november 2015
    Dag lief nichtje,

En nu zit je in het vliegtuig naar Thailand. Een lange reis van 13 uur aan een stuk. Ik wens je een goede vlucht en een veilige landing daar in het verre Bangkok.

Net als mamma kijk ook ik uit naar de belevenissen die je hier in jouw reislogger wilt delen.

Maak er iets moois van, van jouw avontuur, en geniet met volle teugen.

Liefs en een virtuele dikke knuffel
    tante Els
  4. Je vader....:
    9 november 2015
    hoi lieve dochter, inmiddels heb je al een hele reis achter de rug. zonder dat ik mee ben gegaan heb ik in mijn hoofd ook al een hele reis gemaakt. Kom net terug van oma Koos, we hebben de foto`s zitten kijken van je vertrek, waar je vloog en bezienswaardigheden van Thailand :-) oma is onder de indruk. ze hoopt snel wat van je te horen maar daar is ze zeker niet de enige in.

Liefs,
    Je vader Xxx